Skip to main content

Cégismertető

Cégünk a CNW Zrt. magyar tulajdonú üzleti vállalkozás, 1994 óta a hazai informatikai piac jelentős szereplője, nemzetközi gyártók által elismert, pénzügyileg stabil, innovatív információtechnológiai szolgáltató cég.
 

Évtizedes tapasztalatokkal rendelkezünk információmenedzsmenthez kapcsolódó egyedi szoftverek fejlesztésében, vállalati tartalomkezelő és dokumentummenedzsment rendszerek kialakításában, valamint IT rendszerek üzemeltetése és felügyelete terén. Jelentős referenciáink vannak továbbá e-learning megoldások szállításában, integrációjában és testre szabásában. A felsorolt területeken kész alkalmazásokkal és sokrétű szolgáltatásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére, melyekben a legfejlettebb technológiai háttér ötvöződik cégünk sok éves tapasztalatával és szaktudásával.
 

A mobilitást támogató alkalmazások mellett egyre népszerűbbek a szolgáltatás formájában kínált szoftveres megoldások (Software as a Service – SaaS), melyek főleg a kis- és középvállalatok számára kínálnak költséghatékony alternatívát az információk biztonságos, felügyelt, naprakész kezeléséhez. Cégünk SaaS/private cloud alapon nyújtott szolgáltatásai között dokumentumkezeléshez kapcsolódó célalkalmazások, online kollaborációt támogató rendszerek, valamint e-learning megoldások egyaránt megtalálhatók.

A CNW Zrt. az évek során számtalan közepes és nagyobb informatikai projektet valósított meg sikeresen az államigazgatásban és a versenyszféra szinte minden területén. Partnereinkkel hosszú távú, kölcsönösségen alapuló együttműködésre törekszünk, amelynek célja olyan rendszer vagy szolgáltatás megvalósítása, amely hozzájárul ügyfelünk üzleti céljainak megvalósításához. Minőségi szolgáltatásaink, kimagasló szaktudású munkatársaink, valamint folyamatosan bővülő és visszatérő ügyfélkörünk bizonyítják, hogy az általunk képviselt szakterületeken sikerrel valósítottuk meg célkitűzéseinket.

Célunk innovatív, környezetbarát, vezető technológiák felhasználásával olyan IT rendszerek fejlesztése, létrehozása, üzemben tartása, amely a személyek, kapcsolatok, szervezetek közötti kommunikáció megvalósításával biztosítja a hatékony kollaborációt. Az általunk tervezett, fejlesztett és bevezetett rendszerek értékálló megoldások, támogatják ügyfeleink versenyképességét, sikerességét, és nagymértékben hozzájárulnak a hatékony üzletmenet kialakításához. Céljainkat a vevőközpontúság, a hosszú távú kapcsolatok kiépítése, minőség- és környezettudatosság, valamint a folyamatos fejlődés elvei alapján kívánjuk elérni és megvalósítani.
1998 óta rendelkezünk ISO tanúsítvánnyal, teljes tevékenységünket az ISO 9001:2008-as szabvány alapján végezzük. Komplex rendszereknél a sikeres, gyors fejlesztés és bevezetés érdekében a nemzetközileg elfogadott fejlesztési és projektmenedzsment módszertanokat és eszközöket alkalmazzuk. Cégünk több nemzetközi szoftver- és hardvergyártó magyarországi partnereként birtokolja mindazt a speciális tudást és gyártói támogatást, amelyek segítségével a megoldások és szolgáltatások széles körét magas színvonalon tudjuk nyújtani ügyfeleinknek. Meggyőződésünk, hogy egy szervezet sikere elsősorban a benne dolgozó embereken múlik, ezért munkatársaink folyamatosan nemzetközi vizsgákkal és oklevelekkel is igazolt belföldi és külföldi képzésben részesülnek. Palettánkon a nemzetközi szoftvergyártók megoldásai mellett jelentős súllyal szerepelnek a legnépszerűbb open source alkalmazások és keretrendszerek is.
Tevékenységünk során kiemelt figyelmet fordítunk a környezet megóvására. Energiatakarékos berendezéseket és újrahasznosított papírt használunk, a leselejtezett IT eszközöket összegyűjtjük, és újrahasznosító cégekhez juttatjuk el. Az általunk fejlesztett és bevezetett e-learning, dokumentummenedzsment, számlakezelő, stb. megoldások segítségével ügyfeleink is csökkenthetik munkahelyük környezetterhelő hatásait.
A CNW Zrt. kiemelt társadalmi szerepvállalását hangsúlyozva folyamatosan támogatunk alap- és középfokú oktatási intézményeket.
Cégünk csoportmunka megoldásai biztosítják a vállalati együttműködéshez szükséges közös felületet,amelyen a csapattagok megoszthatják munkájukat, véleményüket, online készíthetnek új dokumentumokat, blogok és wikik segítségével tudástárakat hozhatnak létre, követhetik a csoport tagjainak aktivitását, csoport naptárak használatával megszervezhetik a találkozókat és helyettesítéseket. Online kollaborációs alkalmazásainkkal tudásközpontú munkakörnyezet alakítható ki, melyek támogatják a közös tartalom szabályozott létrehozását, a közösségépítést, továbbá lehetőséget adnak a rejtett tudásanyag felszínre hozására és vállalati információmenedzsmentbe építésére, a munkatársak közötti együttműködés erősítésére, a valós időben történő tartalom- és tudásmegosztásra. Palettánkon megtalálhatók a robusztus, klasszikus nagyvállalati csoportmunka és kollaborációs megoldások éppúgy, mint az innovatív, nyílt forráskódú rendszerek.

 

Kapcsolódó szolgáltatásaink
Tartalom- és dokumentumkezelő alkalmazások bevezetésekor a kezdeti lépésektől a kialakított rendszer felügyeletéig számos szolgáltatással támogatjuk a sikeres bevezetést. Tanácsadási szolgáltatásaink a tartalomkezelési stratégia elkészítésétől indulva a projektek teljes életciklusát támogatják. Megvalósítás előtt felmérjük a megrendelő dokumentumkezelési szabályait és szokásait, megvalósíthatósági tanulmányt készítünk, bemutatva a problémát és az igényeket, majd mindezek ismeretében vázoljuk a megoldást. Az új rendszer bevezetéséből fakadó előnyök maximális kihasználása érdekében az érintettek részére felhasználói oktatást tartunk, illetve a bevezetést követően telefonos, vagy helyszíni rendszertámogatással állunk partnereink rendelkezésére.

Tapasztalataink
A CNW Zrt. több mint 60 projektre tekint vissza tartalom és dokumentummenedzsment megoldások előkészítésében, testre szabott megoldások megtervezésében, bevezetésében, valamint a megoldáshoz szükséges hardver és szoftver infrastruktúra kialakításában és integrációjában. Referenciáink között kereskedelmi, gyógyszeripari, oktatási, közlekedési, szállítmányozási vállalatok, valamint állami intézmények egyaránt megtalálhatók.

Cégünk a piacvezető gyártók termékeire alapozott megoldásokkal, eredménycentrikus és gyakorlatias projektszemlélettel, sok éves tapasztalattal minden közép- és nagyvállalati tartalomkezelési igényt képes kielégíteni.

Kompetenciáink

  • Megvalósíthatósági tanulmány készítése
  • Tartalomkezelési stratégia kialakítása
  • Iratkezelési szabályzat elkészítése
  • Munkafolyamatok optimalizálása
  • DMS, ECM rendszerek integrációja a meglévő vállalati rendszerekkel
  • Csoportmunka revitalizálása
  • Adatvagyon migrálása, tisztítása
  • Oktatás
  • Rendszertámogatás
A vállalati e-learning megoldások piacán a CNW kiemelkedő tapasztalatokkal rendelkezik komplex, testre szabott megoldások kialakítása, valamint az oktatási keretrendszer és a megrendelő meglévő rendszereinek integrációja terén. Az új alkalmazást a vállalatnál már működő tanulmányi, HR és kommunikációs rendszerek, illetve eszközök és az e-learning megoldás közötti kapcsolódási pontok kiépítésével tesszük a vállalati vérkeringés szerves részévé.
Az oktatási rendszer bevezetése előtt támogatást nyújtunk a vállalati igények, követelmények felméréséhez, a leghatékonyabb képzési módszerek meghatározásához, az optimális tanulási utak és vizsgarend kialakításához. Teljes körűen lebonyolítjuk az e-learning rendszerekhez kapcsolódó informatikai feladatokat, így a keretrendszer paraméterezését, egyedi funkciók fejlesztését, céges arculati előírásoknak megfelelő felület kialakítását, illetve későbbiekben a bevezetett rendszer üzemeltetését, karbantartását. E-learning rendszereink nem csak telepített megoldásként, hanem SaaS alapon, szolgáltatás formájában is igénybe vehetők.
A CNW által javasolt ingyenes, nyílt forráskódú e-learning keretrendszer minden oktatással kapcsolatos tevékenységre megfelelő megoldást ad. Alkalmas e-learning tanfolyamok, tantermi vagy vegyes képzésben megvalósuló kurzusok támogatására, tartalomkezelő funkcióinak köszönhetően pedig támogatja bármilyen típusú és formátumú elektronikus tananyag létrehozását. Egyetlen rendszerben képes nyilvántartani és kezelni a felhasználókat, oktatókat, tanfolyamokat és tananyagokat, mérni a tanulók előremenetelét, valamint dokumentálni eredményeiket. Az e-learning rendszerekben web 2.0-es eszközök széles tárháza (fórum, blog, fogalomtár, szavazások, kérdőívek, csevegés, felhasználói profil stb.) támogatja az oktatásban résztvevő szereplők közötti hatékony kommunikációt és együttműködést.

E-learning rendszerek testre szabása és integrációja

  • Céges arculatnak megfelelő felület kialakítása
  • Tanulmányi és HR rendszerekkel történő integráció (vizsgák, képességek, készségek és egyéb profil adatok szinkronizációja)
  • Egyedi munkafolyamatok (pl. automatikus értesítési, jóváhagyási folyamatok) kialakítása
  • Testre szabott vezetői riportok, statisztikák elkészítése, exportálása
  • E-mail és naptár integráció
  • Mobil eszközök támogatása
  • Címtár integráció az adminisztráció megkönnyítésére
  • Meglévő tananyagok e-learning módszertannal történő adaptálása
Cégünk sok éves IT üzemeltetési szakértelmét és ügykezelési rendszerek fejlesztésében szerzett tapasztalatát ötvözve néhány éve támogatási tevékenységek monitorozására alkalmas komplex Service Desk rendszerek fejlesztésébe kezdett. Nyílt technológiákra épülő megoldásaink sokoldalúan alkalmazhatóak a legkülönfélébb ügyfélszolgálati területek támogatására. Testre szabott megoldást nyújtunk bármilyen típusú incidens, szolgáltatás-kérés, reklamációs ügyintézés, valamint call-center feladat kezelésére, valamint a fentieken túlmenően szoftvereink alkalmasak az eszköz- és létesítménymenedzsment, erőforrás-kezelés, leltárkészítés folyamatainak támogatására is.
Rugalmasan paraméterezhető, web alapú alkalmazásaink az ITIL v3 ajánlásainak megfelelő megoldást adnak az incidensek rögzítésére, kezelésére, az állapotváltozások és a megoldás folyamatának online követésére, így áttekinthetőbbé teszik a hibák/igények kezelését, lerövidítve és felgyorsítva a válaszadás reakcióidejét és a megoldási folyamatot.
A CNW Service Desk megoldásaival megrendelőink mérhetővé tehetik és egységes, szabályozott keretek közé terelhetik ügyfélszolgálati, és egyéb erőforrásigényes támogatási folyamataikat. A hatékonyság értékelésére, és a vezetői döntéshozatal támogatására teljesítménymutatók (KPI-k) határozhatók meg, a rendszerben nyilvántartott incidensekből mennyiségi, minőségi, elemző riportok, jelentések készíthetők. Az ügyfélszolgálat adminisztrációs terheinek csökkentése a bejelentési módszerek közös csatornába terelésével kialakított egykapus bejelentőrendszer segítségével valósítható meg. A Service Desk rendszerben pontosan követhető a problémák megoldására fordított idő és a felhasznált erőforrások költsége. Az alkalmazás segítségével tudástár hozható létre, amelyben aktualizáltan megjeleníthetők mindazok az információk, amire a szolgáltatónak szüksége van az ismétlődő incidensek kezeléséhez.
Napjainkban a szervezetek informatikai függősége egyre inkább növekszik, ezért kiemelt elvárás az IT rendszerek és szolgáltatások megbízható, magas szintű működtetése. A hardver és szoftver elemek komplexitásának növekedésével egyre inkább érdemes ezen infrastruktúra menedzsmentjét és üzemeltetését olyan szakértő cégre bízni, amely költséghatékonyan biztosítja a magas szolgáltatási színvonalat, az üzem- és információbiztonságot, ezzel is elősegítve, hogy a vállalatok fő tevékenységi körükre koncentrálhassanak.
A CNW Zrt. megalakulásától kezdve foglalkozik rendszerfelügyelettel és üzemeltetéssel, így közel két évtizedes tapasztalattal, valamint magas szinten, folyamatosan képzett mérnökökkel állunk megrendelőink rendelkezésére. Ügyfeleink igényeinek megfelelően vállaljuk a komplett informatikai infrastruktúra outsourcing keretében történő működtetését, fejlesztését, vagy csupán az IT rendszer néhány elemének felügyeletét. Az üzemeltetést és hibaelhárítást garantált határidővel, szükség esetén csereeszközzel biztosítjuk. Munkatársaink akár a nap 24 órájában várják szerződött ügyfeleink hívását, hogy segítséget nyújtsanak technikai problémáik szakszerű és gyors megoldásában. Rendszerfelügyeleti, outsourcing szerződéseink esetén megrendelőinkkel együttműködve alakítjuk ki a szolgáltatásiszint- megállapodásokat (Service Level Agreement – SLA), melyben az elvégzendő feladatok és szolgáltatási célkitűzések leírása mellett meghatározásra kerülnek mindazok a kötelezettségek és garanciák, melyek mindkét fél számára az előnyös együttműködés biztosítékát jelentik.
A szolgáltatásmenedzsment kialakítása során az ITIL v3 módszertan ajánlásai szerint járunk el. Az e-mailen, telefonon, vagy weben megtett bejelentések rögzítésére online Helpdesk rendszert alakítottunk ki, amelyen keresztül ügyfeleink is nyomon követhetik a hibaelhárítás folyamatát, állapotát. A hibakezelésen túlmenően kiemelt hangsúlyt fektetünk a szoftver és hardver elemek rendszeres, megelőző karbantartására, az eszközök és konfigurációk nyilvántartására, és az üzemeltetési tevékenységet összefoglaló riportok készítésére. A szoftver és hardver eszközpark cseréje, bővítése, újabb IT szolgáltatások bevezetése, vagy a meglévők teljesítményének fokozása esetén rendszerfejlesztési szaktanácsadással állunk partnereink rendelkezésére. Vállaljuk továbbá az eszközbeszerzés lebonyolítását és az IT rendszer változtatását érintő projektek vezetését.

 

Üzemeltetési szolgáltatásaink

  • ITIL módszertan szerinti szolgáltatásmenedzsment
  • SLA-k a szolgáltatások magas szintű biztosítása érdekében
  • Folyamatos, illetve igény szerinti rendelkezésr állás
  • Egypontos bejelentés (HelpDesk), felelős kapcsolattartás
  • Ügyfelünk érdekeinek képviselete, kapcsolattartás külső szolgáltatóval
  • 7×24 órás eszköz- és szolgáltatás monitoring, távfelügyelet
  • Táv- vagy helyszíni javítás, eseti vagy átalánydíjas hardverjavítással
  • Csereeszköz biztosítás, eszközbérlet
  • Felhasználói segítségnyújtás
  • Perifériák, speciális eszközök javíttatása szakszervizben
  • Helyszíni rendszergazdai tevékenység
  • Erőforrás kihelyezés
  • Rendszeres megelőző szoftveres és hardveres karbantartás
  • Hardver- és szoftverleltár készítés
  • Heti, havi rendszer- és üzemeltetési riportok készítése
  • Szaktanácsadás, rendszerfejlesztés, eszközbeszerzés és projektvezetés