Skip to main content

Átfogó mobileszköz menedzsment

A mobiltechnológiák és az üzletvitel elsöprő erejű változásainak következtében a vállalati informatika ma óriási átalakuláson megy keresztül. A saját eszközök használatának (BYOD) jelenlegi trendjei - az alkalmazottak 77%-a használ saját tulajdonban lévő eszközt munkája során -, valamint a vállalatoknál használt új mobilplatformok és -eszközök növekvő száma miatt ma már az informatikai részlegek feladatai közé tartoznak a mobileszközök használatára vonatkozó irányelvek meghatározása, a mobilalkalmazások telepítése és felügyelete, az üzemeltetés, a tartalomkezelés, a megfelelőségi előírások biztosítása, az adatbiztonság és a monitoring tevékenység is.

Az IBM Maas360 platform egyedülálló ajánlat a piacon: valódi szoftver-mint-szolgáltatás (SaaS) rendszer, mely lehetővé teszi a vállalati mobileszközök (MDM), az alkalmazások (MAM), a dokumentumok és a költségek azonnali áttekintését és menedzselését, mindössze egyetlen képernyőn.
Az IBM aas360 egészen új megközelítést kínál a vállalati mobileszközök támogatásának, összekapcsolásának és védelmének megkönnyítésére, legyen szó iPhone, iPad, iPod, Android vagy Kindle Fire készülékekről, Windows Phone, BlackBerry okostelefonokról, vagy akár laptopokról, MacBook készülékekről. Gondoskodhat az adatbiztonságról, kézben tarthatja a költségeket, mindezt úgy, hogy az adatvédelem még az alkalmazottak tulajdonában levő eszközökön sem sérül.
Automatizálhatja az idő- és erőforrás-igényes mobileszköz-menedzselési feladatokat, emellett növelhet az informatikai eszközök termelékenységét azok teljes életciklusa során, kezdve a beüzemeléstől és vállalat integrációtól, egészen a konfigurálás és menedzselés, a monitoring és adatbiztonság, a felhasználói támogatás, valamint az elemzések és jelentések készítésének feladatáig.
Az IBM Maas360 felhő alapú szolgáltatás ( Software as a Service – SaaS) A biztonságos, több-bérlős, felhőalapú architektúrára épülő IBM Maas360 felügyeleti rendszerébe a vállalati mobileszközök akár néhány perc alatt integrálhatók. A könnyen méretezhető, 10 vagy akár 100 000 felhasználó kezelésére is használható rendszer zökkenőmentesen beilleszthető a meglévő vállalati infrastruktúrába. Mivel nincs szükség kiszolgálók telepítésére, a legfrissebb technológiára való frissítések automatikusak. A megoldás páratlanul költséghatékony: nincsenek kezdeti költségek, és nincs szükség drága változáskezelési protokollok alkalmazására sem.
Az IBM Maas360 lehetőséget biztosít a céges és személyes adatok különálló kezelésére egy készüléken belül, egy jelszóval levédett és titkosított, úgynevezett 'trusted workplace', azaz egy céges konténer létrehozásával. Így saját mobil eszköz használata esetén is teljes biztonságban vannak az érzékeny vállalati adatok és alkalmazások, anélkül, hogy a teljes eszköz fölött kontollt gyakorolnánk.

Interaktív grafikus összefoglalók a mobileszközökkel kapcsolatos műveletekről és azok megfelelőségéről, például:

  • részletes hardver és szoftver leltár,
  • költségmenedzsment: valós idejű adatforgalom és roaming monitorozás,
  • integrált keresési, jelentéskészítési és elemzési funkciók.
További információk aloldalunkon találhat az  egyes modulokról, választható csomagokról.
30 napos, ingyenes kipróbálási lehetőség!